adsense varda hocam dedim reklam alanları mevcut sitede dedim boş kalmasın dursun 1 senede 100 lira toplasa gine sadece domain uzatma masrafı cıkardı diye dusundum ama bakdım kadarıyla kimse memun degil sanki