Merhaba ;

Sanırım konuyu doğru yere açtım.

Gene6 Ftp programının ayarlanması konusunda ücretlidestek almak istiyorum.
Lisans almak istedim ama sanırım her sunucu için 1 lisans ve çeşitli grupları var tam olarak çözemedim bende crackli olarak kurdum ama 2008 de crack yapınca çalışmadı win7 ye kurdum sorunsuz çalışıyor lakin busefer kullanıcı ekleyince 2 diski gösteriyorum indirte biliyorum ama başka kullanıcı daha ekleyince bu sefer 2 kullanıcıda dosya indiremiyor birde sunucudaki dosyayı kendi pc me çekerken 600 klb geçmiyor evedeki internet hattı 24 mbts fiber işyerimdeki de aynı hatta sahip sunucu speed test sonuçları aşağıdaki linkdeki gibi. Sanırım win7 bir şekilde bir engel koymakta yada başka bişi bu konuda bilgili arkadaşlardan ücretli destek almak istiyorum.

http://www.speedtest.net/my-result/4052038701

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:49:40 -->-> Daha önceki mesaj 09:38:21 --

Hız sorununu çözdüm tek sorunum 2 diski gösterince birden fazla kullanıcı ekleyince ilk eklediğim kulanıcı indiriyor ama diğer kullanıcılar indiremiyor