Bir tıklamadan maksimum 15 kuruş alabilirsin.
Minimum ödeme alt limiti 100 TL'dir.
Eğer fatura kesersen 110 TL geçerler hesabına, kesemezsen 90 TL gönderirler.
Tavsiye eder miyim? Etmem.
Yabancı sektör içinde bu böyle mi hocam? Onunda tıklama 15 kuruş mu veriyorlar yoksa değişiyor mu bu?