Konu
discovery 4gb kullananlar _ tuhaf 2015 hatası
11-01-2015, 20:15:52
#2
Rayjon32
ben 4.2 jellybean kullanıyorum tarayıcı kullanıyorum hocam chrome neden kullanıyorsunuz kendi tarayıcısı da gayet oldukça süper hızda (Chrome ile başa baş gidiyor)