Merhaba arkadaşlar bugün gittigidiyor reklam ortalığı için başvurdum şimdi ödeme işlemleri filan nasıl oluyor bu konuda bilgi alacaktım kullanan arkadaşlar varsa bilgilerini bekliyorum
Not konuyu açacak yer bulamadım en işlek yer burayı açtım kusura bakman