Öncelikle geçmiş olsun. Ankara'ya gelmenizi öneririm. Gazi Üniversitesi, Hacettepe'de bu tedavileri alması önerimdir.
Sıçrama yapıp yapmayacağını tedavi almadan bilemezsiniz. Kemoterapiye gerek kalmadan sadece radyoterapi ise risk düzeyinin düşük olduğunu düşünüyorum.