Merhabalar, babamın dizinde büyük bir kitle ( 30 cm ebatında ) tümör çıkardılar. Aylardır testler, tetkikler sonucunda tümörün kötü huylu olduğunu ve radyoterapi almasii gerektiğini söylediler.

K.Maraşta bu makine olmadiği için en yakın Antep, Adana,Kayseri var.

Radyoterapi 30 dk falan sürüyormuş ama yollarda babam çile çeksin istemiyorum çünkü 30 gun almasi lazimmiş.


Yatış için ne yapabiliriz ? Haricen yatış imkansız ise Antep Yada Adana da 1 aylık eşyalı eve ne kadara tutabilirim ? Ek olarak bu tür rahatsiziği yakınlarda gören varsa yada duyan bilgi verirse sevinirim cunku burada ki hiç bir doktor net bişey söylemiyor. Sadece Kötü huylu tümör diyor. Biz de biliyoruz kötü huylu ama sonucu nere varır sıçrama yapar mı ?

Şimdiden cevap verenlerden Allah razı olsun.