Normalde bu gibi sistemlere inanmazdım ancak bir arkadaşın tavsiyesi ve yurt dışında bulunan yeğeniminde kazandığını söyleyince ilk etapta başlangıc seviyesinden alım yaptım.

Şimdi bilgilerim dahilinde zarar etmemeniz açısından sizlere öğrendiklerimi söylemek istiyorum. Yeğenim bana demesine rağmen ne olur ne olmaz diye DEMO hesabını 14.95 Eurodan almıştım. Ancak vaat edilen günlük 1.64 Euro yerine max 1,5 küsür geliyordu bu da demek oluyorki 10 gün sonunda masadan zarar ile kalkacagız. Bunu beni uyaran yeğenim de demişti ancak inanmadım ve kısa süre sonrada Beni üzmeyecek bir yatırım olan Starter paketini aldım.

Toplamda starterin ücreti 99,95 euro ortalama 272 TL ödedim en güzel avantajı ödemelerinizi Kredi kartınız ile yapabiliyorsunuz bir sorun çıktığında da dispute açabilirsiniz.

EK OLARAK SADECE BU PAKETİ ALAN ARKADAŞLARA %5 GERİ İADE VERİYORUM PEŞİN OLARAK TL BAZINDA 13.5 TL GERİ İADENİZ YAPILACAKTIR.

Starter Paketinden başka bir paket önermiyorum hem 3 ayda günlük şuanda 2 euro veriyor 90x2 eder size 180 euro yani paranızın 2 katını çıkartıyorsunuz.

Sistem güvenlimidir derseniz bir yere kadar güvenlidir ama ne zamana kadar paramızı çıkartıktan sonra bence karda olacağız.Hem kapatıp gitseler dahi sonrasında kredi kartımız ile ödeme yaptığımız için dispute açıp ücreti geri alabiliriz .

* Ödemeleri Paypal - dogecoin -cryptopay ile geri alabilirsiniz. Buraları incelediğimde ise
- Paypal ile geri ödemelerde min. ödeme tutarı 50 Eurodur.
- Dogecoin ile geri ödemelerde min. ödeme tutarı 0.1 eurodur ancak komisyon kesiliyor %30 hemde .
-Cryptopay geri ödemelerinde min. tutar 10 Eurodur kesinti yoktur.

** Tavsiyem ödemelerinizi paypal ile geri almanızdır.

- Sistem neredeyse tüm dilleri karşılıyor Türkçe ile rahatlıkla üye olabilirsiniz.
- Üyelik sistemi referanslı ve referansız olarak işlemektedir.
- Kazandırdığınız alt üyeden tam %10 komisyon alırsınız.
- Sistem bana göre ve edindiğim bilgilere göre güvenlidir zira google play hesaplarında kullanıcı sayısı 10.000 üstündedir.
- Ben sisteme para yatırmadan kazanabilir miyim diyen arkadaşlara yine kazanırsınız ancak gün boyu elektrik paranızı çıkartmaz en iyisi onlar çalışsın biz kazanalım oturduğumuz yerden.

*Yukarıdaki resmi paylaşan r10daki arkadaş, tam getiriyi hesaplamamış sanırım ben biraz daha düzenleyerek açıkladığım gibi demo hesabı kullananların zarar ettiğini demiştim. Dediğim gibi DEMO almayın STARTER almanızı kesinlikle öneriyorum kırmızı çizgi ile çizdiklerim gerçek fiyatlardır.

ARKADAŞLAR BİLGİNİZ OLSUN BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİ VAR. SİSTEMDEN KAZANMAK İÇİN SİZLERE TAVSİTEM STARTER PAKETİ ALMANIZDIR. DİĞER PAKETLER GÖZLERİNİZİ BOYAMASIN AZ YATIRIP FAZLA KAZANMAK VE KAR'A GEÇMEK SADECE BU PAKETTE VAR.

REFERANS KODUMU EKLİYORUM HER KONUDA YARDIMCI OLURUM ARKADAŞLAR.

REFERANS KODU:

REFERANS İSTEMEYENLER BURADAN