cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkı giyinip gel, buranın soğuğu fenadır. Şuanda kar yok ama yağdımı tam yağar.
JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim yar ve yardımcınız olsun..
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuktur orası var ya şimdi kardeşim.
Allah yardım etsin.
sağolun arkadaşlar. yarın sabah erkenden yola çıkıyorum. hataydan arabayla adanaya adanadan uçakla istanbula istanbuldan otobüsle edirneye edirneden otobüsle uzunköprüye. yol bayağı bi aktarmalı olacak.