Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en azından ödüller atıyorum mart ayında topluca verilecektir şeklinde bişiler deseler yine iyi ama bilmiyorum açıkcası hoş değil. en azından bir cevap verilmesi gerekir.
aynen hocam