truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açtm banlandım ne yazık ki.

Misafir; biraz önce mesaj attım cevap vermedi.
en azından ödüller atıyorum mart ayında topluca verilecektir şeklinde bişiler deseler yine iyi ama bilmiyorum açıkcası hoş değil. en azından bir cevap verilmesi gerekir.