hocam samsun içi elden alsak fiyatta bi indirim olurmu acaba birde resimleri varsa alabilir miyiz ?
samsunun/ vezirköprü ilçesindeyim en son oluru kardeşim 1 saatlik yol gel istersen . resimleri çekmedim evde çantasında duruyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:45:09 -->-> Daha önceki mesaj 13:43:26 --
Bu nasıl oluyor? 3 x 8 GB mi? Yani 3 adet max 8'er GB'lik slot mevcut ama bu slotlardan bir tanesi dolu o da 8 GB mi yoksa slotların hepsi dolu 24 GB mi?
aldığım yerde sipariş sayfasında böyle yazıyordu kardeşim kopyaladım yapıştırdım . 8x3=24 gb tam emin değilim. tek slot değildir sanırım .