trade sistemi sadece 10tl üzeri alışverişlerde kullanılır bilginize.
Emrah hocam arkadaşım trade verdi bana isterseniz silebilirsiniz. Ö.d
Ayrıca Torrent-ultra.com'da S.Mod Yöneticiyim.
Eğer Sizde Davetiye İsterseniz Pm atabilirsiniz. R10'uda Sitemizde görmekten mutluluk duyarız.
Torrent-ultra.com / S.Mod 07BRN91
Saygılar