Hocam giriş olayı çok kolay form action olarak sitenin giriş yaparken gittiği linki koyarsınız misal r10 için giriş yapacaksanız www.r10.net/login.php ama şöyle bir durum var kullanıcı adı ve şifre text lerinin idleri r10.net inkilerle aynı olmak zorunda.