mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merkeze gidip yatırıyrsun avukatlık olduysan yapmazlar. taksit gibi yapılandırıyorlar
Hocam tahakkuk'a gitti diye bir şey dediler nedir o ? Şmdi taksit yapamayacak mıyım sizce ?