Güzel bir inceleme olmuş fakat %100 gerçeği yansıtmamakta. Bunun sebebi, DNS'lerin standart lokasyonda olmaması gerekliliğidir. Ör. kullandığımız 4 nameserver'ın 1'i Türkiye, 2'si Avrupa ve 1'i ABD lokasyonlu. Dolayısıyla burada TR değil de şans eseri ABD olanı kontrol etseydiniz en geç cevap verenlerden biri biz görünecektik.

DNS'lerin düzgün(ve verimli) çalışması için tamamen farklı subnet ve farklı lokasyonlarda olması gerekliliği önerilmekte.