Arkadaşlar başvurduğum bir marka vardı. Ankara'da bir firma kötü niyetli olduğumu ve markanın tescil edilmemesi gerektiğini, kendi markalarını çağrıştırdığını iddia etmiş. 5-10 sayfa itiraz yazısı yazmış ve emsal kararlar göstermişler.
Sizce nasıl bir açıklama belgesi hazırlamalıyım? Tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ediyorum.