Pagespeed konusunda sıkıntı yok arkadaşlar. aldığımda düşüktü pagespeed ama htaccesle küçük ir oynama ile yüzde 86ya çıktı



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:49:17 -->-> Daha önceki mesaj 10:46:46 --

moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu optımus oyun scrıptını+mıto arayuzu sınırsız llısans ıhaleyle wmaracında 30 tlye aldım ama kurulum yaptıktan bir sure sonra beyaz sayfa hatası vermeye başladı scrıptı satan kışı de bende artık çok sıkıldık sorun nedır bana dedığı gıbı kuruyorum beyaz sayfa çıkıyor. admın panel gırışıne gelıyo fakat Admin+1234 gırıyorum boşluk bırakma dıyor.
Yardım edebılecek var mı?
ilk kuruldunda beyaz sayfa sorunu yoktu 3 gun sonra çıktı bende sılıp kendım kurdum beyaz sayfa hatası almaya başladım ve admın panele de ulaşamıyorum
boşluk bırakma dıyor sureklı sıllip kurmaktan ben sıkıldım.
Başka forumdan aldığınız ihaleli scriptin garez olma ihtimali nedir acaba? 50 tl ye scripti satan adam 600 tl lik temayla beraber 30 tl ye nasıl verdi? ufak bir çelişki var. Siz bu soruları aldığınız adama bir sorun isterseniz. Ben memnunum sitemden çok da hızlı çalışıyor.