Otomatik yapmanızı kesinlikle tavsiye etmem

. Ne kadar doğal olursanız o kadar yararlı

. Paylaşım yaparken özellikle hashtag kullanımı çok önemli çünkü ben bile takip ederken o şekilde takip ediyorum

. Ve Repin yapıyorum

.
Bu eklenti ile hem tag hemde htag ile paylaşımda yapılıyor sadece bağlantı linki değil yazının nesini isterseniz onları paylaşabiliyorsunuz buda bi doğallık bence