excreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik yapmanızı kesinlikle tavsiye etmem . Ne kadar doğal olursanız o kadar yararlı . Paylaşım yaparken özellikle hashtag kullanımı çok önemli çünkü ben bile takip ederken o şekilde takip ediyorum . Ve Repin yapıyorum .
Bu eklenti ile hem tag hemde htag ile paylaşımda yapılıyor sadece bağlantı linki değil yazının nesini isterseniz onları paylaşabiliyorsunuz buda bi doğallık bence