2 yıla yakın emek verdiğim yerleşimde hiçbir sıkıntı yokken insanları teşvik ettirmeden günlük 10 15 lira kazanırken hesabım kapatılmadı bugün bi siteyi gördüm canım baya sıkıldı sizce bu etikmi doğrumu yada ben oalyı 5 senedir öğrenemedimmi ??
bakınız player içine reklam üstünde izlemek için resmi tıklayın ?
http://haberiara.blogspot.com.tr/201...n-hd-izle.html Buda yeni çıktı : http://keshaber.blogspot.com.tr/2015...an-izle-8.html