iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolandırıcılıktan başka birşey değil. Burada bulunduğum ülkede gb başı vergi almak istediler ortalık ayağa kalktı geri adım attılar. ayda 60 tl ödüyorum 1000 mbps internet hızım var. 200 mbps garanti ediyorlar ve limitmiş cartmış curtmuş yok. Türkiye'de insanların beynine kota kallıbını yerleştirmişler o şekilde devam ediyor.
bir gigabit dedicated sunucuyu 150tl'ye alıyorum. evde 8mbit internete 140tl para ödüyorum. işe bak sen demi?