Sabah bir tane domain transferi başlattım. Fakat işin ilginç tarafı onay maili hala gelmiş değil.
https://www.domain.com/controlpanel/domaincentral/3.0/ adresinde ilgili domain listeleniyor. Domain'e tıklayıp Transfer tab'ına geçtiğimde Transfer Status: Pending Owner Approval diyor hala.. Normalde 5 dakikada gelmesi lazımdı onay mailinin mevcut kayıt firmasından.
Ayrıca sitede şifre oluşturmak için bir url geldi. Tıklayıp şifre oluşturdum. Domain ile giriş sağlanıyor. Yarın öbür gün bu domaini başka yere transfer ettim, ya da bıraktım düştü.. Girişi nasıl sağlayacağım?
Banada 1 haftadır mail gelmedi bugün ticket açtım geldi. Giriş yaptığınız domaini değiştirebiliyorsunuz.
Sistemlerinde Türkiye desteği yok ticket açıp
Şimdiki Maili
Şimdiki Register Firmasını
Ülkenizi
belirtin 3 bilgiyi verdiğinizde tickettan hemen ayarlamalar yapılıp transfer başlatılıyor. Bunu yapmanız lazım.