Dolandırıcılıktan başka birşey değil. Burada bulunduğum ülkede gb başı vergi almak istediler ortalık ayağa kalktı geri adım attılar. ayda 60 tl ödüyorum 1000 mbps internet hızım var. 200 mbps garanti ediyorlar ve limitmiş cartmış curtmuş yok. Türkiye'de insanların beynine kota kallıbını yerleştirmişler o şekilde devam ediyor.