Başlı başına internet hızı adil kullnım saçmalığı bitmedi bitmiyor,Paraya gelince ADİL KAZANCA GÖRE (Asgari ücret baz alınarak ) para alalım denilmiyor? Veya verdikleri hizmete göre para alalım denilmiyor?