Hgocmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafebayna suspended yemiş.

Diğer sitelere Candan soyadı ile yorum atıldı. Akici haberde facebook yorumu var. Facebook yorumu dışında sistem getirilirse iyi olur.
Facebook yorumu konusunda arkadaşa katılıyorum. 9 siteden 8'ine yorum bırakıldı ve ortalama 15'er dakika gezinti sağlandı. Sadece akıcı haber sitesine yorum yapamadım çünkü Facebook adresim maalesef ki yok arkadaşlar. Bu arada Sultan Papağanları sitesine de üye olup, yorumumu bıraktığımı belirtmek isterim

Son olarak da, tüm sitelere yorum bırakıp; yarısından dönüş almak gerçekten düşündürüyor. Bu soruna bir çare bulursanız çok sevinirim. Yorumlarınız ''TipAdam'' ismiyle atılmıştır, bilginize..