OguzK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir dosya çekilir? OpenFileDialog ile aldığın FileName'i filePath yerine yaz. Kullanıcının seçtiği dosyayı okutursun.
tamam yine kodlar uzuyor. Benim demek istediğim filepath yerine C: falan diye yazılırsa 1 dosya çekilir zaten googledan gelen veya bilmeyen için açılmış bir konu faydam olsun dedim uzatmasak hocam