@AlperA.
Normalde ingilizce bir site açmayı düşünüyordum yukarıdaki açıklamalarınız ile size bir kez daha katılıyorum bu işlerden özellikle de ingilizce makale işinden epeyce anlıyorsunuz.

Ancak bu projeyi engelleyen ise düşüncelerim zira ingilizce olmadıgı için sürekli makale yazdırmak olmaz. Temanın vs eklentilerinde ingilizce yazılması ve editlenmesi gerekiyor. Türkçemizle devam edelim yinede.