Alper Bey,
Beni iğnelemiş ama olsun.

Yazının tümünde haklı. Spinner gibi şeylerle zaten uzun soluklu olmaz. Ekip ve güzel bir sermaye ile güzel birşeyler yapılabilir. Ancak şunu da kabullenelim. Türkiye'den hiçbir zaman dünya geneline hitap edecek web sitesi çıkmaz. Çünkü tamamen hazırcıyız. Keşke ingilizce ve php bilseydim. Şu an herşey çok farklı olurdu.