Arkadaşlar, toplam 8 sitenin tamamını 15'er dakika gezdim ve 6 siteye de konuya uygun yorumlar bıraktım. Ancak şöyle bir şey var ki, 2 siteye maalesef ki yorum BIRAKAMADIM. Facebook hesabım yok ve yıllardır da kullanmıyorum, o konuya el atılabilirse çok sevinirim. Bu arada yorumları ''TipAdam'' ismiyle attım arkadaşlar.
Son olarak da, 8 site gezdim ancak siteme sadece 4 yorum gelmiş. O konuda da daha titiz davranırsak sevinirim. İyi akşamlar dilerim..