tüm siteler gezildi yorum yapıldı Akıcı Haber olarak
Hocam bu şekilde yorum yapmayın lütfen. En azından okuyup 2 kelime bir şey yazmak gerçekten bu kadar zor mu

.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:37:59 -->-> Daha önceki mesaj 18:35:14 --
Dünkü eklenen siteler haricinde tüm siteler gezildi ve Oğuzhan İsa Temiz veyahut Todor01 adıyla yorum bırakıldı. Arkadaşlar lütfen en azından 3-5 kelimelik düzgün yorumlar yapalım. Benim de zorlandığım yerler oluyor fakat öteki türlü örnek olarak "şunu beğendim." gibi yorumlardan sa " Bu yazınızda en çok şu nokta dikkatimi çekti paylaştığınız için teşekkür ederim." gibisinden bir yorum yapabilirsiniz.