ben hosting kullanımda şunu öğrendim.html site kullanacaksan hosting paketi al.asp,php kullanacaksan ya dedicated yada vps/vds kullanacaksın.burada en güvenilen bir firmadan reseller aldım.xenforo kuramadım.fonksiyonlar engelli vs..yıllık almıştım boşuna yatıyor.. şimdi ovh dan vps aldım onu kullanıyorum..resellerim ise boşta..

kendine ait olunca istediğin izni ver ayarı yap vs..hosting de sınırlandırma işinden çok tiksindim.bence bütçeyi az daha artırın kendi sunucunuzu kullanın.