S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ünlü bir site fakat scriptin hali içler acısı açıkcası.
Aynen öyle ama koskoca R10 da bunu yaparım diye çıkıpta yapan olmadı maalesef.
Buda içler acısı hala bekliyorum bir kişi