phpBB3 değil, phpBB2. Özelleşmiş kodlar var php tarafında da tema tarafında da.
Hocam kurma şansınız varmıdır peki ?
Arkadaşın biri ile anlaştık vb kurdu fakat o şekilde daraltma yapmıyor. Resim ekleme bölümü yok (link dışında) , paylaşım beğenme v.s diye bişey yok.
Kurma şansınız var ise bu şekilde bilgi rica ediyorum