Selamlar,
Son detayları ekledim konuya, bence çok iyi oldu. Dikkat ederseniz büyük takımdaki Türk futbolcularımız artık işlerine geldiği gibi oynamaya başladılar. Arkadaş bizde isteriz bizim futbolcumuz bir yerlere gelsin, hep bizimle olsun ama işlerine geldiği gibi oynayacaklarsa olmaz!
Yabancı futbolcularla kapışsınlar biraz, kendilerini ispat ettirsinler.