Türk olan ancak yabancı milli takımlarda oynayan futbolcular, yeni sezonda yabancı sayılacakmış. (Örnek: Veli Kavlak - Erkan Zengin)

Diye bilgi geçtiler ne kadar doğru bilemiyorum.