herkese merhaba..
burayı biliyorsunuzdur.

https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner

belirlediğimiz anahtar kelimelerin aylık aranma trafigini ve aylık tbmleri veriyor. çok kesin sonuçlar vermiyormuş bildigim kadarıyla ama kullananlar çok...

şimdi ben buradan bi anahtar kelime yazdım diyelim..

atıyorum kalemtraş , bunun aylık aranma sayısı diğerlerine göre çok yüksek olsun. atıyorum 90.000 olsun. ancak tbm ye bakıyoruz 0.02 demekte...

şimdi ben kalemtraş ile ilgili siteme makale girersem , bu makale içinde geçen reklamların tbm si 0.02 ye düşer mi ?

ikinci sorum.. aranma sayısı yüksek tbm düşük mü seçmek önemli ? yoksa aranma sayısı düşük , tbm yüksek mi ?


burada biraz kafam karıştı. yardımlarınızı bekliyorum. sıfırdan başlamayacagım. mevcut devam edecegim. ama google dan kullanıcıları çekerken yüksek aranmaya mı dikkat edeyim düşüğe mi ? yüksek aranmaya dikkat çekersem , tbm beni nasıl etkiler ?