herkese merhaba..
burayı biliyorsunuzdur.
https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner
belirlediğimiz anahtar kelimelerin aylık aranma trafigini ve aylık tbmleri veriyor. çok kesin sonuçlar vermiyormuş bildigim kadarıyla ama kullananlar çok...
şimdi ben buradan bi anahtar kelime yazdım diyelim..
atıyorum kalemtraş , bunun aylık aranma sayısı diğerlerine göre çok yüksek olsun. atıyorum 90.000 olsun. ancak tbm ye bakıyoruz 0.02 demekte...
şimdi ben kalemtraş ile ilgili siteme makale girersem , bu makale içinde geçen reklamların tbm si 0.02 ye düşer mi ?
ikinci sorum.. aranma sayısı yüksek tbm düşük mü seçmek önemli ? yoksa aranma sayısı düşük , tbm yüksek mi ?
burada biraz kafam karıştı. yardımlarınızı bekliyorum. sıfırdan başlamayacagım. mevcut devam edecegim. ama google dan kullanıcıları çekerken yüksek aranmaya mı dikkat edeyim düşüğe mi ? yüksek aranmaya dikkat çekersem , tbm beni nasıl etkiler ?