arkadaşlar özellikle yılbaşı kampanyaları ve yıllık reklam bütçelerinin tutturulması için yıl sonunda tbm lerde artış olduğu bilinmektedir. yılbaşından sonra bir süre, yeni bütçeler oluşmaya yani herşey rayına oturana kadar sitemizde görülen reklam çeşitliliği ve tbm lerde azalıyor.
7 yıldır adsense mevcut hep bu şekilde olmuştur