akvarist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını ben de yaşıyorum. Hitlerim arttı ama gelirim 1 Ocaktan itibaren yüzde 50-60 oranında azaldı.
Böyle bir düşüşü bekliyorduk diyen arkadaşlar neden Ocak ayında böyle bir düşüş oluyor, açıklayabilir misiniz?
Bunun cevabını kimse tam olarak bilmiyor sadece türkiye için değil benim yabancı tbm'de yarı yarıya düştü.böyle konular şubat ayının sonuna kadar açılmaya devam eder..işin kötü tarafı bi çözümüde yok verilene razı olacaz yani.