Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitti gidiyor komisyonu yuksek en uygunu sanalpazar bende kullanıyorum.
hocam haklısınız ama bizim için satı da önemli gg de 10 adet satarsak sanal pazarda bu adet 3 e düşüyo o aradaki komisyonda göze gözükmüyo o yüzden satışlarımızı artırı belli bi konsepte satmak istiyoruz