Herkese merhaba,
Web Arısı adlı firma üzerinde yaklaşık 8-9 sitem var. Bu sitelerimden bazıları birkaç gündür 503 hatası veriyor. Bildirim gönderdim dün, aciliyetini anlatmama rağmen daha dönüş olmadı. Az önce tesadüfen buradaki reseller hesaplarıma FTP'den bağlandım ve gördüklerim karşısında şok oldum. bu 8-9 sitenin 5-6'sında css, pdf, java gibi klasörler altında yüzlerce dosya vardı. Tarayıcıdan açtım baktım birine, cheapwallets gibi bir Japonca site açtı. Daha önce de benzer durumlar yaşamıştım ve suç benim olmuştu, bilgisayarımda virüs olabilir diye. Ama onlarca site var ve her gün neredeyse FTP ile, şifre girerek vs. bağlanıyorum bunlara. Bu tür durumlar nedense hep Web Arısı'ndaki sitelerimde ortaya çıkıyor.

Sonuç olarak, sunucuları kesinlikle güvenli değil. Teknik hizmetleri yetersiz. Keşke hiç bulaşmasaydım....