Demekki daha önceden ekrana basılan başka kodlar var. O zaman html ve js yönlendirmeyi birlikte kullanacaksınız.
if (!$bagla) {
// yönlendirme bölümü
$yonlen = "index.php";
echo "<meta http-equiv='refresh' content='0;URL=$yonlen' /><script>window.location = '$yonlen';</script>";
exit;
}
Teşekkür ederim hocam, metaya oranla çok daha iyi