hocam metin2 dönemi bitti artık. Yeni üye kaydı bile kapalı metin2 de. Ama siz pvp lere yönelik paylaşımlar yapacaksınız demekki. O zaman yine tanınan bir site haline gelebilir. PVP çok açılıyor çünkü.
Yeni uye kaydinin kapali oldugu nerede yaziyor ?