Arkadaşlar kullandığım sunucuda SMTP koruması bulunuyor (ben reseller kullanıyorum) şu şekilde Mail fonksiyonunu kullanıyorum ancak ben eklenti kullanmadan yapmak istiyorum, bir yolu varmıdır yoksa eklentiye muhtaç mıyız?
Şöyle çalışıyor:
http://www.youtube.com/watch?v=zabRK...&feature=share