AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten bakabilecekseniz, British Shorthair'ler de çok sevimlidir. Petshop'lardan aramanıza da gerek yok, Haytap vb. ev bulma kurumları ile iletişime geçerseniz yönlendiriyorlar.

Yavru hâlleri: http://i.ytimg.com/vi/2p3yLCfiYXA/maxresdefault.jpg
Büyük hâlleri: http://petzmag.dotvenue.netdna-cdn.c...s-pictures.jpg
Teşekkürler hocam