ckuforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bugün ahrefs hesabı aldım, şuanda 3 kişiyiz 1 ahrefs hesabı ve 1 tanede premium proxy vereceğim, hesabı verdiğim kişiler mozilla üzerinden proxy ile bağlanacak. Proxy üzerinden sadece ahrefs ve gezinme amaçlı kullanılacak, proxy ile download, porngrafik, torrent video izleme gibi şeyler yapılmayacak . Almak isteyen varsa iletişime geçebilir benimle. VDS ile uğraşmaya hiç değmez.

97tl ye aldım hesabı,

5,6 kişi olursa kişi başı 20tl düşer. 1 ay 10 güne kadar kullanabilir.
Merhaba.
VDS de mantıklı aslında uzaktan baglantı ile size verilen oturum bilgisiyle girip, hem aynı ipten baglanıp üyeligin banlanma ihtimalide kalkmis olur. VDS satan kisilerin kullanıcı yani oturum sayısı sınırlaması olmaz. Önemli olan VDS nin sistem gereksinimi zorlamamaktır. AHREFS üyeligi icinde sistem zaten zorlanmaz. Sonucta tarayıcıdan girecek.