https://support.google.com/blogger/answer/42348?hl=tr

burada 1mb sınır yazıyor. bu çok az değil mi ? sayfayı farklı kaydet yapıp dosyaların boyutuna bakıyorum hep 3-4mb civarı. bu yüzden blogumu kapatırlar mı ?