Buraya epey uzun bir mesaj yazmıştım ama farkında olmadan offlinea düşmüşüm hepsi silindi gitti
Konudaki tüm mesajları büyük bir ilgiyle okudum,konuyu açan ve bilgisini paylaşıp yol yordam gösteren, bize boşa uğraşmadığımızı ve bu işten güzel bir gelir elde edebileceğimizi gösteren herkese teşekkürler, bize çalışma hevesi veriyorsunuz.
Benim de derdim,evden arabadan önce okumam iyi olsa da yazma anlamında ingilizceyi geliştirmek istemem, yurtdışında bir süre dil eğitimi almak hedefim var ama tabi bunun maaliyeti de oldukça yüksek, para biriktiriyorum ama bakalım kısmet ne zaman olur