Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar Dönüşler yapıldı!
Bahane Olarak Algılanmaz ise tanıyan ve bilen arkadaşlar vardır.
Rahatsızlıgımdan dolayı bir süredir hastanede kalmam gerekiyordu!
kaldıgımız yerden hizmetlerimize devam etmekteyiz!
herkese iyi günler