Ulusoy için internetten bilet aldım. otobüs arızalanıp sefer iptal olmuş. yazıhanedeki görevli pos cihazından bir şeyler yapıyormuş gibi yapıp ücretiniz kartınıza iade edilecek dedi. 1 ay geçti iade olmadı. kartımın bağlı olduğu finansbanka durumu bildirdim. olayı çözüp para iadesi geldi.
hiç merak etmeyin. yapmadığınız bir yolculuğun ücretini ödemezsiniz.
alışverişinizi havale yerine kartla yapmak iadede kolaylık sağlıyor. her zaman tavsiye ederim. ben kredi kartı yerine normal bankamatikle alışveriş yapıyorum.