Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yapmışsın hocam biz sinek avlıyoruz.
domain işinin en kötü yanı bu zaten. bir kaç ay bir şey çıkmaz sonra bir anda 2- 3 satış olur.

mesela ben şimdi en az 2-3 ay satış yapmayacağımı düşünüyorum.